2010. augusztus 26., csütörtök

Visszatérés!

Drága olvasóim!:)


Hol is kezdjem?*felsóhajt*


Mint láthattátok Augusztus 3.-án feltettem egy újabb BM fejezetet, tegnap pedig még egyet, és a novellás oldalra még egy meglepetést!


Miért tétem vissza?


Ahogy mondtam korábban is az én életem nem kerek és egész az írás nélkül. Folyamatosan írtam minden féle sztorikat anélkül, hogy publikáltam volna őket. Volt akinek megmutattam, és volt olyan is aki elől eltitkoltam. Hiányzott a bolg az életemből, hiányoztatok ti is. És amikor 3.-án feltettem a fejezetet, és kaptam sorba a kommentárokat… valami csodálatos érzés volt! Olvasni a soraitok, hogy mennyire örültök a visszatérésnek, és szívesen várjátok a következő fejezetet!


Köszönöm! Köszönöm, hogy még mindig mellettem áltok! Hihetetlen!


„Hivatalosan” is visszatérek, és írok amint szabadidőm engedi! 2 hetente lesz friss, minden történetemből!:)


Remélem, örültök.


Millió puszi, és ölelés: Hencii

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése