2010. május 14., péntek

Sajnálatos hír!

Sziasztok!

Azt hiszem, megfogadom egy személy tanácsát és megpróbálok „pihenni.”

Nagyon nagyon nagyon... sajnálom, de nem lesz egy jó darabig friss.

Okok:

Érzelmileg kivagyok merülve, és erre is csak az ébresztett rá, hogyha elkezdik írni az érzelmekről.. bármelyik történetemről legyen szó, sőt még olyan történet közbe is ami nem kapcsolódik a Twilight világához sírás kerülget.. és a végén már csak azt veszem észre, hogy patakokban folynak a könnyeim. Ez a hét bonyolult volt számomra, nem akarok mentegetőzni, de most tényleg borzalmas állapotban, vagyok, elegem van az életemből! Tudom, megint ti szívtok, ezek után már reménykedni se reménykedek, hogy valaki olvasni fogja a történetem.. Nem baj. De én nem akarok elétek állni egy rossz fejezettel. Amint rendbe szedem magam és az életem jelentkezek, pénteken (jöv. hét) a szerepjáték meg lesz tartva! És remélem, addigra valamivel szolgálni tudok majd Nektek! Kérlek, ne utáljatok, de most tényleg nem tudok Nektek írni! :(((( És higgyétek el, engem bánt a dolog a legjobban.

Millió Puszi: Hencii

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése