2009. december 31., csütörtök

Sziasztok! :):)
Gyors elbúcsuzok tőletek..és ettől az évtől.
Köszönöm nektek, hogy több mint féléve boldogítotok engem. Ez nekem hihetetlen..Soha nem gondoltam volna, hogy majd egyszer én egy ilyen történetet fogok írni, és hogy ez másoknak is tetszik.
Hihetetlen még mindig számomra. Köszönöm szépen a rengeteg támogatást, fejmosást, minden egyebet Szilvinek :) Nem tudom hol lennék nélküled...
Köszönöm az oldinak hogy ennyi baráttal jutalmazott a fél év alatt.
Köszönet :
- Krisztuh! köszönöm a sok komizást! tényleg egy hű olvasó vagy.
- Wedó! Húha... angyalkám! köszönök neked MINDENT! Mint a bloggal- az írássa- és a magánélettel kapcsolatban. Köszönöm hogy a barátomnak tudhatlak!
- Nymphi- és Klaudya! Köszönöm hogy "befogadtatok a bellablog. szívébe" Köszönöm Nymphi hogy mindenben a segítségemre vagy, még az elcsépelt életmet is végig hallgatod! Klaudya köszönöm hogy a barátom lettél! :)

A többieknek is köszönöm hogy olvasóim, látogatóim!!
Álmomban se gondoltam volna, hogy ez egyszer valóra válik!
Mindenkinek sikerekben gazdag Boldog Új évet kívánok!!!! :):):):):):)
Másfél hét és jövök!!!!!!!! :):):)
Pusz: Hencii(:♥

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése